treść serwisu

Wincenty Pol Muzeum Narodowe w Lublinie

Obiekty

0

List do Władysława Antoniewicza

Podoska, Zofia z domu Pol

Muzeum Narodowe w Lublinie

List do Władysława Antoniewicza

Podoska, Zofia z domu Pol

Muzeum Narodowe w Lublinie

List do Władysława Antoniewicza

Podoska, Zofia z domu Pol

Muzeum Narodowe w Lublinie

List do Władysława Antoniewicza

Podoska, Zofia z domu Pol

Muzeum Narodowe w Lublinie

List do Władysława Antoniewicza

Podoska, Zofia z domu Pol

Muzeum Narodowe w Lublinie

List do Władysława Antoniewicza

Podoska, Zofia z domu Pol

Muzeum Narodowe w Lublinie

List do Władysława Antoniewicza

Podoska, Zofia z domu Pol

Muzeum Narodowe w Lublinie

List do Władysława Antoniewicza

Podoska, Zofia z domu Pol

Muzeum Narodowe w Lublinie

List do Władysława Antoniewicza

Podoska, Zofia z domu Pol

Muzeum Narodowe w Lublinie

List do Władysława Antoniewicza

Podoska, Zofia z domu Pol

Muzeum Narodowe w Lublinie

List do Władysława Antoniewicza

Podoska, Zofia z domu Pol

Muzeum Narodowe w Lublinie

List do Władysława Antoniewicza

Podoska, Zofia z domu Pol

Muzeum Narodowe w Lublinie

List do Władysława Antoniewicza

Muzeum Narodowe w Lublinie

List do Władysława Antoniewicza

Podoska, Zofia z domu Pol

Muzeum Narodowe w Lublinie

List do Władysława Antoniewicza

Podoska, Zofia z domu Pol

Muzeum Narodowe w Lublinie

List do Władysława Antoniewicza

Podoska, Zofia z domu Pol

Muzeum Narodowe w Lublinie

List do Władysława Antoniewicza

Podoska, Zofia z domu Pol

Muzeum Narodowe w Lublinie

List do Władysława Antoniewicza

Podoska, Zofia z domu Pol

Muzeum Narodowe w Lublinie

List do Władysława Antoniewicza

Podoska, Zofia z domu Pol

Muzeum Narodowe w Lublinie

List do Władysława Antoniewicza

Podoska, Zofia z domu Pol

Muzeum Narodowe w Lublinie

Fotografia Wiktorii z Polów Longchamps de Berier, siostry Wincentego Pola. Przedstawia kobietę w starszym wieku (popiersie) w fantazyjnym nakryciu głowy, z zarzuconą na ramiona koronkową, ciemną chustą, spiętą jasną broszką.
Fotografia naklejona na nieco większy kartonik.
Na odwrocie złotymi, ozdobnymi literami dane dotyczące firmy fotograficznej: J. Henner, Lwów, ul. Akademicka I.18 i odręczny napis atramentem: Wiktoria z Polów Longchamps de Berier.

Wiktoria Longchamps de Berier

Henner, Jakub

1880 — 1898

Muzeum Narodowe w Lublinie

MPol/261/ML - Fotografia Jerzego Pola, wnuka Wincentego Pola, syna Marka Stanisława. Fotografia mężyczyzny w młodym wieku. Mężczyzna siedzi, jest lekko zwrócony w prawą stronę. Ubrany w ciemny garnitur, białą koszulę, na lewe ramię ma zarzucony czarny płaszcz. Lewa ręka położona na oparciu krzesła. Fotografia naklejona na kartonik, na którego odwrocie widnieje nadruk z wizytówką zakładu i jego filii, a pod spodem autograf właściciela atelier.

Jerzy Pol

Russ, Wilhelm

1907 — 1913

Muzeum Narodowe w Lublinie

Fotografia przedstawia Krzyż Wincentego Pola (z napisem

Krzyż Wincentego Pola w Tatrach (Dolina Kościeliska)

nieznany

1870 — 1930

Muzeum Narodowe w Lublinie

MPol/777/ML - Prostokątna czarno-biała karta korespondencyjna przedstawiająca dwa rysunki Kościoła Świętej Trójcy w Okopach, wykonane przez Michała Sozańskiego. Na mniejszym rysunku widoczne są ruiny koscioła, większy to przedstawienie stanu odbudowy z roku 1902. Kościół zbudowany został na polecenie Jana III Sobieskiego w 1693 roku. Rysunek pokazuje niewielki barokowy budynek. Nawa i prezbiterium zbudowane na planie prostokąta. Z boku dachu niewielka dzwonnica. Okopy Trójcy Świętej to dawna twierdza, która była świadkiem m. in. konfederacji barskiej. Twierdza została zlokalizowana w strategicznym miejscu u ujścia Zbrucza do Dniestru. Zygmunt Krasicki umieścił tu akcję

Kościół Świętej Trójcy w Okopach

Zakład Światłodruków

1902

Muzeum Narodowe w Lublinie

Znaleziono 74 obiektów

Brak wyników

Może Cię również zainteresować:

Dodaj notatkę

Edytuj notatkę

0/500

Jakiś filtr
Data od:
Era
Wiek:
+
Rok:
+
Data do:
Era
Wiek:
+
Rok:
+
asd