treść serwisu

Filtry

Kolekcja

Kategoria 1

Tworzywo, materiał

Kategoria 1

Autor, wytwórca

Kategoria 1

Miejsce powstania, znalezienia

Kategoria 1

Typ dokumentacji

Kategoria 1

Technika

Kategoria 1

Rodzaj obiektu

Kategoria 1

Lokalizacja, status

Kategoria 1

Czas powstania, datowanie
Era
Era
Data od:
Era
Wiek:
+
Rok:
+
Data do:
Era
Wiek:
+
Rok:
+

Inne systemy periodyzacji:

Kategoria 1

Typ licencji

Kategoria 1

Obiekty

0
Hall

Stajnie. Hall

Sień

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Korytarz Hippiczny

Korytarz Hippiczny. Stajnia

Sień

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Stajnia Wierzchowa

Stajnia Wierzchowa

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Szorownia Paradna

Szorownia Paradna

Stajnia Wierzchowa

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Marina księżna Kentu

Fotografia

Benton

lata 30. XX w.

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Widok placu targowego przy ulicy Świętoduskiej. Ujęcie od strony odcinka dawnej ulicy Nowej (dzisiejszej Lubartowskiej). Po lewej stronie widoczny kościół karmelitów oraz zabudowa kamienic. Pośrodku plac wypełniony ludźmi i konnymi furmankami. W centralnej części prowizoryczny budynek ze spadzistym jasnym dachem. W głębi po prawej murowany pawilon z kramami. W oddali widoczny kościół i szpital Jana Bożego oraz ówczesny folwark Czechówka.
 
Fotografia sepiowana, naklejona na tekturę, otoczona ozdobną ramką w kolorze złotym w formie przecinających się na rogach listew. W l. d. rogu nazwisko autora fotografii, w p. d. nazwa miasta. Na rewersie odbitki pieczęci tuszowych Muzeum Nałęczowskiego (okrągła, w kolorze fioletowym) oraz Biblioteki Nałęczowskiej (podłużna, w kolorze fioletowym). Przy górnej krawędzi napis informacyjny czarnym tuszem.

Targ przy ulicy Lubartowskiej

Stepanow

1890 — 1900

Muzeum Narodowe w Lublinie

Wozownia Czarna

Wozownia Czarna

Sala Czarna

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Wozownia Żółta

Wozownia Żółta

Hala

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Szorownia w Hali Zaprzęgowej

Szorownia w Hali Zaprzęgowej

Szorownia

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Hala Zaprzęgowa

Hala Zaprzęgowa

Hala

Muzeum – Zamek w Łańcucie

lico obrazu. Półpostać z nagą piersią. Ciało na wprost, głowa i oczy zwrócone w prawo. Dziewczę trzyma owoc, który wskazuje drugą ręką. Jest w białej spódnicy i rozwiązanym gorsecie. Swobodnie okryta tiulem, przez który widać drugą pierś. Ma jasną cerę i delikatne rysy. Blond pukle zdobi jasna róża.

Dziewczyna z brzoskwinią

szkoła francuska ?

pocz. XIX

Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

rysunek; Stajnia osłów - ujęcie z przodu; Rysunek na karcie grubego kremowego papieru w kształcie poziomego prostokąta. Scena figuralna przedstawia stajnię pełną stojących i leżących w rozmaitych pozach osłów. Wnętrze częściowo osłonięte zostało drewnianym stropem, do którego dostawiono drabinę. Na stropie zmagazynowana jest słoma, a na niej siedzą dwa ptaki. W głębi widoczne są zady objuczonych osłów. Po prawej stronie ukazano rozmowę pomiędzy człowiekiem w peruce i trójrożnym kapeluszu, siedzącym na ośle tyłem do widza, który wznosi do góry rękę ze szpicrutą a chłopem, dzierżącym długi drąg, zwróconym w stronę pana. Scenie towarzyszy odwrócona tyłem kobieta w szerokoskrzydłym kapeluszu i sukni zdobionej poprzecznymi paskami, stojąca po lewej stronie konnego oraz chłopiec stajenny znajdujący się w głębi, częściowo przesłonięty przez zad osła. Na pierwszym planie po lewej leży porzucony czaprak. W tle ceglany mur z bramą po prawej i tablicą adresową z wkomponowaną w nią sygnaturą autora i datą.

Stajnia osłów

scena rodzajowa

Tiepolo Giandomenico

1791

Muzeum Narodowe w Szczecinie

Znaleziono 15 obiektów

Brak wyników

Dodaj notatkę

Edytuj notatkę

0/500

Jakiś filtr
Data od:
Era
Wiek:
+
Rok:
+
Data do:
Era
Wiek:
+
Rok:
+
asd