treść serwisu

Filtry

Kolekcja

Kategoria 1

Tworzywo, materiał

Kategoria 1

Autor, wytwórca

Kategoria 1

Miejsce powstania, znalezienia

Kategoria 1

Typ dokumentacji

Kategoria 1

Technika

Kategoria 1

Rodzaj obiektu

Kategoria 1

Lokalizacja, status

Kategoria 1

Czas powstania, datowanie
Era
Era
Data od:
Era
Wiek:
+
Rok:
+
Data do:
Era
Wiek:
+
Rok:
+

Inne systemy periodyzacji:

Kategoria 1

Typ licencji

Kategoria 1

Liczba wyników:

Obiekty

0
fotografia - Barwna odbitka fotograficzna przedstawiająca siedem długich, walcowanych kształtów ustawionych w okręgu, przedstawionych w skrócie perspektywicznym (z tzw. żabiej perspektywy). Ich nasycone barwy przechodzące od czerwieni do różu o amarantowym odcieniu kontrastują z bardzo ciemnym tłem. Odbitka fotograficzna została wykonana z wąską, białą ramką.

Bez tytułu

fotografia

Królikiewicz, Anna

XXI wiek

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

fotografia - Barwna odbitka fotograficzna utrzymana w stonowanych kolorach w chłodnym odcieniu, która przedstawia wycinek większej kompozycji. Widoczny jest duży zbiór okrągłych i obłych elementów - ziaren i orzechów w różnych odcieniach brązu, beżu i szarości. Odbitka fotograficzna została wykonana z wąską, białą ramką.

Bez tytułu

fotografia

Królikiewicz, Anna

XXI wiek

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

Nr 1 - ujęcie z przodu; Kompozycja w układzie poziomym. Biała powierzchnia płótna wypełniona na całej powierzchni rytmicznie rozmieszczonymi rozpikselowanymi punktami. Środki punktów czarne, obrzeża w rozjaśnianej stopniowo skali kolorystycznej od ciemnoniebieskiego do błękitnego.

Nr 1 

Romańczuk, Zbigniew

2013

Muzeum Narodowe w Szczecinie

strona 2

Legitymacja Towarzystwa Gimnastycznego

nieznany

XX wiek

Muzeum – Zamek w Łańcucie

rzeźba - Ujęcie z przodu; Zestaw drewnianych figurek składający się z trzech elementów: dwóch postaci ludzkich w pozycji stojącej oraz jednej zwierzęco-podobnej. Figurki przedstawiono w sposób schematyczny. Rzeźbom nie zaznaczono rysów twarzy, w ich miejscu widoczne ukośne i poziome nacięcia. Ich ręce przylegają do tułowia, dłonie spoczywają na brzuchu, nogi krótkie, stóp nie zaznaczono. Postacie ludzkie usytuowano na okrągłych podstawkach. Zwierzę przedstawiono w uproszczonej formie geometrycznej. Zaznaczono mu pysk, uszy, łapy i długi ogon. Wszystkie figurki zostały umieszczone przez konserwatora na prostokątnej, drewnianej, ekspozycyjnej podstawie.

Zestaw wróżebny

nieznany

między 1951 — 2000

Muzeum Narodowe w Szczecinie

Iluzja integralna V - ujęcie z przodu; Kompozycja prostokątna w układzie pionowym podzielona diagonalnie na dwie trójkątne plamy barw: szarą i czarną. Szary trójkąt przechodzący od tonów jaśniejszych u góry do ciemniejszych na dole wypełnia lewą górną część kompozycji. Jego ramiona wyznaczone są górną i lewą krawędzią obrazu, podstawa zaś to przekątna stanowiąca granicę barw, która biegnie od lewego dolnego narożnika do prawego górnego. Ramiona z podstawą łączą dwa ukośne, cienkie paski - błękitny i biały. Prawą i dolna część kompozycji stanowią dwa czarne trójkąty powstałe na skutek wycięcia w formie pasa, biegnącego ukośnie od prawego dolnego narożnika do przekątnej.

Iluzja integralna V

Berdyszak, Jan

1971

Muzeum Narodowe w Szczecinie

rysunek: Iluzja integralna - Ujęcie z przodu; W środku obrazu wycięty otwór o nieregularnym kształcie (wielobok). Pozostała powierzchnia kompozycji podzielona ukośnymi liniami  na cztery płaszczyzny wypełnione barwnymi plamami: czerwoną, zieloną, żółtą i białą; od prawego górnegfo rogu do środka narsowana czarna linia.

Iluzja integralna

Berdyszak, Jan

1972

Muzeum Narodowe w Szczecinie

Znaleziono 8 obiektów

Ścieżki edukacyjne

6

Brak wyników

Dodaj notatkę

Edytuj notatkę

0/500

Jakiś filtr
Data od:
Era
Wiek:
+
Rok:
+
Data do:
Era
Wiek:
+
Rok:
+
asd