treść serwisu

Filtry

Kolekcja

Kategoria 1

Tworzywo, materiał

Kategoria 1

Autor, wytwórca

Kategoria 1

Miejsce powstania, znalezienia

Kategoria 1

Typ dokumentacji

Kategoria 1

Technika

Kategoria 1

Rodzaj obiektu

Kategoria 1

Lokalizacja, status

Kategoria 1

Czas powstania, datowanie
Era
Era
Data od:
Era
Wiek:
+
Rok:
+
Data do:
Era
Wiek:
+
Rok:
+

Inne systemy periodyzacji:

Kategoria 1

Typ licencji

Kategoria 1

Liczba wyników:

Obiekty

0
Kompozycja figuralna - Sylwetka kobiety, ujęta prawie frontalnie, ukazana w całej postaci, upadająca na kolana. Kobieta upada na bruk. Lewą rękę podniosła do góry, trzyma ją nad głową, z prawej, opadającej wzdłuż ciała wypadł kamień. Dłonie duże i kościste. Ubrana w długa do ziemi suknię, z okrągłym wycięciem, spod sukienki wysuwa się bosa, duża i niekształtna stopa. Włosy krótkie, opadające do ramion. 

Kobieta padająca na kolana

Kompozycja figuralna

Stern, Jonasz

XXI wiek, XX wiek

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

Wódz Apaczów - ujęcie z przodu; Pionowa, tektoniczna forma jajowata na postumencie z nieobrobionego polnego kamienia. Na głowie płaski stylizowany ryt, tworzący abstrakcyjny wzór łamanych lub zaokrąglonych, meandrujących linii, który sugeruje cechy twarzy ludzkiej.

Wódz Apaczów

Lewiński, Sławomir

między 1956 — 1966

Muzeum Narodowe w Szczecinie

Lico

Właściwie kim ja jestem?

plansza komiksowa wielokadrowa

Powalisz, Monika

2011

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

strona 1

List do Emilii Ratz

Altman, Halina

1945-09-17

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

MPol/680/ML - Fotografia przedstawia siedzących obok siebie dwóch braci Żyborskich i Jerzego Pola - ich szwagra. Od lewej: na wiklinowym fotelu siedzi Wacław Żyborski z prawą nogą założoną na lewą i zaplecionymi na kolanie dłońmi; obok niego Jerzy Pol, trzymający na kolanach psa rasy seter szkocki (o imieniu

Wacław Żyborski, Jerzy Pol, Mieczysław Żyborski

nieznany

1850 — 1870

Muzeum Narodowe w Lublinie

scena symboliczna - Ujęcie z przodu. Scena figuralna o charakterze symbolicznym rozgrywająca się we wczesnowiosennym pejzażu. Pośród zieleni, pomiedzy jasną willą i ciemną kępą drzew a odnogami strumyka ukazane zostały postacie bawiących się dzieci wraz ze służącą, para muzykujących zakochanych oraz wpatrzony w dal starszy mężczyzna. W dali rozciąga się rozległa równina.

Frühlingstag | Wiosenny dzień

scena symboliczna

Klinger, Max

1890

Muzeum Narodowe w Szczecinie

Widok 1 Lico

Antoni Radziwiłł

Portret

nieznany

XIX wiek

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Znaleziono 23 obiektów

Kolekcje

18

Ścieżki edukacyjne

6

Brak wyników

Dodaj notatkę

Edytuj notatkę

0/500

Jakiś filtr
Data od:
Era
Wiek:
+
Rok:
+
Data do:
Era
Wiek:
+
Rok:
+
asd