treść serwisu

Filtry

Kolekcja

Kategoria 1

Tworzywo, materiał

Kategoria 1

Autor, wytwórca

Kategoria 1

Miejsce powstania, znalezienia

Kategoria 1

Typ dokumentacji

Kategoria 1

Technika

Kategoria 1

Rodzaj obiektu

Kategoria 1

Lokalizacja, status

Kategoria 1

Czas powstania, datowanie
Era
Era
Data od:
Era
Wiek:
+
Rok:
+
Data do:
Era
Wiek:
+
Rok:
+

Inne systemy periodyzacji:

Kategoria 1

Typ licencji

Kategoria 1

Liczba wyników:

Obiekty

0
Na zdjeciu znajduje się lufa armatnia wsparta na dwóch drewnianych postumentach w barwach herbowych ozdobionych herbem Pilawa.

Lufa armatnia ze Stanisławowa.

Lufa armatnia

XVIII wiek

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Fotografia

Lufa armatnia ze Stanisławowa.

Broń

XVII wiek

Muzeum – Zamek w Łańcucie

rzeźba - Ujęcie z przodu. Drewniana, rzeźbiona postać znajdująca się w pozycji stojącej, przekrzywiona w lewą stronę. Głowa odcina się od szyi i tułowia prostą kreską. Ramiona proste. Ręce ułożone wzdłuż ciała. Nogi stosunkowo krótkie. Oczy, nos, usta wypukłe, broda w kształcie kryzy.

Postać przodka

nieznany

między 1951 — 2000

Muzeum Narodowe w Szczecinie

grafika - Ujęcie z przodu. Kompozycja pozioma. Na karcie papieru o nierównych krawędziach fotografia brzegu morskiego. Łagodnie sfalowane morze tuż przy piaszczystej plaży, zajmuje większą część obrazu. Fotografia z widocznym rastrem, nadrukowana od górnej krawędzi, skąd nierówną, ukośną linią opada do prawego dolnego rogu. Praca w granatowo-fioletowych tonach. Na części przedstawiającej wodę naniesione zostały z góry na dół, pod lekkim kątem szerokie pasma w kolorach szaroseledynowym i jasnozielonym.

Klisze 2 

Struk, Tomasz

1980

Muzeum Narodowe w Szczecinie

ujęcie 3/4

Forma do ciasta lub galarety

nieznany

XIX/XX

Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

fotografia - Barwna odbitka fotograficzna przedstawiająca siedem długich, walcowanych kształtów ustawionych w okręgu, przedstawionych w skrócie perspektywicznym (z tzw. żabiej perspektywy). Ich nasycone barwy przechodzące od czerwieni do różu o amarantowym odcieniu kontrastują z bardzo ciemnym tłem. Odbitka fotograficzna została wykonana z wąską, białą ramką.

Bez tytułu

fotografia

Królikiewicz, Anna

XXI wiek

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

fotografia - Barwna odbitka fotograficzna utrzymana w stonowanych kolorach w chłodnym odcieniu, która przedstawia wycinek większej kompozycji. Widoczny jest duży zbiór okrągłych i obłych elementów - ziaren i orzechów w różnych odcieniach brązu, beżu i szarości. Odbitka fotograficzna została wykonana z wąską, białą ramką.

Bez tytułu

fotografia

Królikiewicz, Anna

XXI wiek

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

Wieniec dożynkowy - ujęcie z przodu; Tektoniczna, potraktowana ogólnie postać kobieca w długiej szacie o lekko zarysowanych kształtach z uniesionymi w górę rękami podtrzymującymi wieniec. Zarys głowy we wgłębieniu pomiędzy wzniesionymi ramionami. U dołu rodzaj walcowatej podstawy. W tylnej części, od wieńca do okolicy kolan postaci, płaska forma, mająca charakter welonu stanowi tło dla postaci. Powierzchnia opracowana dłutem U-kształtnym w taki sposób, by pozostawione w wybranych obszarach, ślady dłuta tworzyły fakturę welonu czy podstawy. Twarz, ramiona i suknia postaci oraz do pewnego stopnia podstawa – wyszlifowane.

Wieniec dożynkowy

Lewiński, Sławomir

około 1957

Muzeum Narodowe w Szczecinie

pejzaż - Ujęcie z przodu; Obraz Friedricha Bernhardta Stettin I. Motywy marynistyczne z nowym językiem geometrii. U dołu obrazu statek w porcie. Odcienie błękitu, szarości oraz blady pomarańcz. Przy statku z lewej u dołu geometryczny żuraw stoczniowy.

Stettin I | Szczecin I

pejzaż

Bernhardt, Friedrich

1930

Muzeum Narodowe w Szczecinie

Ostatni akt

Ostatni akt

obraz

Bolesław Jan Czedekowski

2. połowa XX wieku

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Znaleziono 685 obiektów

Kolekcje

147

Ścieżki edukacyjne

6

Brak wyników

Dodaj notatkę

Edytuj notatkę

0/500

Jakiś filtr
Data od:
Era
Wiek:
+
Rok:
+
Data do:
Era
Wiek:
+
Rok:
+
asd